سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هی چی بگم؟!
آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!/
آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!/
اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)/
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری*****به جهنم که مرا دوست نداری!/
اگه الله کند یاری*****چه اف باشد چه سوسماری!/
اگر خواهی بمیری بی بهانه*****بخور ماست وخیار وهندوانه!/
التماس?A!/

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم*****تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!/
ای روزگار*****با ما شدی ناسازگار!/
بپر بالا که گیر نمیاد!/
باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم*****من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!/
بحث??یا?? ممنوع!/
بخور و بخواب کارمه*****الله نگهدارمه!/
به مادرت رحم کن کوچولو!/
بهتر ازمن چه کسی/
جواب :به تو چه فزولی؟/
تا جام اجل نکردم نوش*****هرگز نکنم تو را فراموش!/
تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی*****تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!/
تاکسی نارنجی*****از من نرنجی!/
تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!/
جرم به دنیا آمدن**شهرت =پشیمان**نشانی=بی نشان!/
جون من داداش*****یه خورده یواش!/
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی*****چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!/
داداش مرگ من یواش*****امان از دست گلگیر ساز و نقاش!/
دختر ار بهر عفت میکند چادر به سر*****نامه را از زیر چادر میدهد دست پسر!/
درخت مکر زن صد ریشه دارد*****فلک از دست زن اندیشه دارد!/
در طواف شمع میگفت این سخن پروانه ای*****سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!/
دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی*****دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی!/
دلبری دارم چو مار عینکی*****خوشگل وزیبا ولی کم پولکی!/
دنبالم نیا آواره میشی!/
.دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ*****ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!/
دودوتا هفتا کی به کیه!/
حالا که خر تو خره ماهم پیرایدم(ژیان)/
رخش بی قرار!/
رفیق بی کلک مادر!/
رنج گل بلبل کشید و برگ گل را باد برد*****رنج دختر مادر کشید و لذتش داماد برد!/
رود میرود اما ریگذارش میماند!/
زندگی بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست!/
زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست!/
«zoor nazan farsi neveshtam»
ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود*****ز شهر و خانه ام آواره بنمود!
سر پایینی نوکرتم*****سر بالایی شرمندتم(ژیان)
شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است*****از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است!
شکر بترازوی وزارت برکش*****شو همره بلبل بلب هر مهوش!(اینو برعکس هم که بخونی همین میشه)
عشق میکروبی است که از راه چشم وارد میشود و قلب را عاشق میکند!
قربان وجودی که وجودم ز وجودش بوجود آمده است!
کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد*****جاده از افتادگی از کوه بالا میرود!
گاز دادن نشد مردی*****عشق آن است که بر گردی!
(گدایان بهر روزی طفل خود را کور میخواهند*****طبیبان جملگی خلق را رنجور میخواهند!
تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم*****بنازم مطربان را که خلق را مسرور میخواهند!)
گلگیرم ولی گل نمیگیرم!
یه بار پریدی موتوری دو بارپریدی موتوری آخر می افتی موتوری!


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/7/19 توسط امیر سراجی
درباره وبلاگ

امیر سراجی

amir_farari2005@yahoo.com
bahar 20